Emblem UN Photo/Rick Bajornas
27. april 2019

Velkommen til vores nye hjemmeside

Om du er på udkig efter nyheder eller baggrund om FN; om du er skolelærer og leder efter noget materiale om FN til at variere undervisningen med; om du søger viden om vores forening eller måske er nysgerrig på, hvad det betyder at være medlem af FN-forbundet, så håber vi, du finder det her.

Den har været lang tid undervejs, men vi er glade for nu endelig at kunne byde dig velkommen!

Der vil være huller hist og pist, men vi håber, du vil bære over med os den første tid. Er der noget, du savner, så tøv endelig ikke med at lade os det vide, men skriv til os på fnforbundet@fnforbundet.dk