Skoletjenesten

Varier undervisningen med spændende rollespil om internationale problematikker, der hjælper elevernes forståelse for FN og internationale forhold gennem leg og læring.

Skoletjenesten laver rollespil, brætspil og oplæg til grundskoler, ungdomsuddannelser og højskoler, der er med til at give eleverne forståelse for verdenssituationen og internationale forhold. Alt sammen med udgangspunkt i FN's arbejde med klima, udvikling, menneskerettigheder samt fred og konfliktløsning - og ikke mindst Verdensmålene.

Tjek vores tilbud til grundskoler eller til ungdomsuddannelser, højskoler o.lign

Skoletjenesten, der lige nu har baser i hhv. Aarhus, Aalborg, Odense & København, består overvejende af unge frivillige, som laver rollespil og oplæg til folkeskoler, gymnasier og højskoler, der er med til at give eleverne en forståelse for FN og internationale forhold - og ikke mindst en bevidsthed om den globale verden, de er en del af.

Vi er altid på udkig efter engagerede, udadvendte og kvalificerede instruktører. Så hvis du synes, Skoletjenesten kunne lyde som noget for dig, så send en kort motiverede ansøgning til os.