Bliv medlem

FN-forbundet er en frivillig forening for alle, der interesserer sig for multilateralt samarbejde, og som støtter FN.

Vi søger indflydelse, vi blander os i debatten, og vi samarbejder med andre både danske og internationale organisationer om fred og konfliktløsning, menneskerettigheder, bæredygtig udvikling, reform af FN og civilsamfundets involvering i internationale forhandlinger.

Og du kan være med!

Ved at blive medlem støtter du vores arbejde for at sikre, at Danmark lever op til sine forpligtelser gennem FN. Jo flere vi er, jo stærkere er vores stemme.

Du får også muligheden for at engagere dig i vores lokale kredse og netværk. Dem kan du læse mere om her på hjemmesiden, hvor du også kan læse og følge med i vores folkeoplysende arbejde og advocacy, lige som du kan holde dig opdateret med, hvad der sker i og omkring FN.

Det kan også være du har lyst til at være aktiv i vores Skoletjeneste? Du bestemmer helt selv. Klik på den kategori nedenfor, der passer på dig, eller betal med MobilePay til tlf.nr. 99 330. Skriv din mailadresse i beskedfeltet efterfulgt af ordet 'STUD' for studerende', 'P/L' for pensionist eller ledig. Du vil kort tid efter modtage en bekræftelse på dit medlemskab. Husk at skrive din mailadresse i beskedfeltet

OBS: Når du melder dig ind i FN-forbundet, bliver der oprettet en profil med dine oplysninger i Conventus, som systemet hedder. Det er den mest økonomiske løsning for os, men da Conventus er udviklet til idrætsforeninger, betyder det at man 'tilmelder sig hold'.