Kom med på studietur til New York

***Grundet den aktuelle situation med Corona-virus, inklusiv de aktuelle anbefalinger fra de danske myndigheder, ser vi os desværre nødsaget til at udskyde vores studietur til FN i New York (inkl. forberedelsesseminaret).

Som I sikkert ved, har USA pt. lukket for tilrejsende fra Europa, ligesom FN også har lukket for adgang til hovedkvarteret og aflyst alle guidede rundture. Da der er overvejende risiko for, at situationen ikke vil være forbedret til maj, hvor vi havde planlagt studieturen, kigger vi nu på alternative datoer. Så snart vi har de nye datoer, melder vi det ud her samt øvrige platforme.***

FN fylder 75 - tag med på studietur og oplev FN indefra

I 2020 fejrer FN 75-års jubilæum. I den anledning inviterer FN-forbundet sine medlemmer og øvrige FN-interesserede på studietur til FN's hovedkvarter i New York. Tag med os, når vi besøger centrale kontorer i FN’s sekretariat og andre dele af FN-systemet og møder både danske og udenlandske diplomater og FN-ansatte.

Undervejs sætter vi fokus på FN's arbejde med konfliktforebyggelse, fredsbevaring og genopbygning af skrøbelige stater, ligesom vi vil høre mere om FN-reformer og få en status på Verdensmålene. Du kan se det oprindelige (stadig foreløbige) program her

Praktiske detaljer:

Dato: afventer

Pris: 2.000 kr for medlemmer og 2.500 kr for ikke-medlemmer (ikke medlem? Skynd dig ind på fnforbundet.dk/engager-dig/bliv-medlem)

Prisen inkluderer forberedelsesseminar i Danmark, 4 dages mødeprogram i FN i New York med danske rejseledere samt rundtur i FN.

Ikke inkluderet: Fly, hotel, kost, lommepenge og lokal transport.

Bemærk! FN-forbundet kan ikke være behjælpelig med booking af fly og hotel, men rejselederne kan rådgive om egnede flyruter og hoteller. Læs mere her. Kontakt Theresa Hansen for nærmere information: [email protected]