Om Skoletjenesten

Skoletjenesten, der lige nu har baser i hhv. Aarhus, Aalborg, Odense & København, består overvejende af unge studerende, som laver rollespil og oplæg til folkeskoler, gymnasier og højskoler, og som er med til at give eleverne en forståelse for verdenssituationen og internationale forhold - og ikke mindst en bevidsthed om den globale verden, de er en del af.

Det handler om frivillighed; det handler om formidling & selvfølgelig - FN!

Vi er altid på udkig efter engagerede, udadvendte og kvalificerede instruktører. Så hvis du synes, Skoletjenesten kunne lyde som noget for dig, så send en kort motiverede ansøgning til Skoletjenesten.

Se eksempler på vores arbejde ude på landets skoler her

>> MiniMUN på JohannesGymnasiet

>> Minimun på Nyborg Gymnasium

Foto: WFP