Få besøg af en af FN’s mange danske venner!

UN Photo/ Mark Garten

Få besøg af en af de mange aktive i FN-forbundet, der alle er interesserede i at styrke forståelsen for FN, og som hver især besidder forskellige kompetencer og ressourcer.

De unge i skoletjenesten vil gerne formidle deres viden om FN over for elever og studerende, de aktive i foreningens ledende organer vil gerne påvirke andre til at støtte FN, mens gruppen af fortrinsvist tidligere ansatte i FN-systemet stadig brænder for at øge forståelsen for FN og FN's afgørende arbejde.

Emner: Fred og konfliktløsning, Global Økonomi, Israel-Palæstina, Menneskerettigheder, Verdensmålene, FN reformer

Oplægsholdere: Birgitte Møller, Christian Balslev-Olesen, Erik Blas, Finn Reske-Nielsen, Frederik Harhoff, Jan Sand Sørensen, Jens Wandel, John Kierulf, Kurt Mosgaard, Ole Olsen, Peter Brückner, Torben Brylle, Torleif Jonasson, Tyge Lehmann, skoletjenesten

Oplægsholderne er ikke ansatte, og de skal derfor kontaktes i god tid. Bemærk - der er lukket for henvendelser indtil 6. august.

>> Forespørg op et foredrag - og læs mere om de enkelte oplægsholdere her.

Foto: WFP

God sommer!

Sommeren er over os, og for mange venter ferien rundt om hjørnet. Sekretariatet er lukket for henvendelser i juli måned, men vi glæder os til efteråret, der venter

Savner du GLOBAL?