Få besøg af en af FN’s mange danske venner!

UN Photo/ Mark Garten

Få besøg af en af de mange aktive i FN-forbundet, der alle er interesserede i at styrke forståelsen for FN, og som hver især besidder forskellige kompetencer og ressourcer.

De unge i skoletjenesten vil gerne formidle deres viden om FN over for elever og studerende, de aktive i foreningens ledende organer vil gerne påvirke andre til at støtte FN, mens gruppen af fortrinsvist tidligere ansatte i FN-systemet stadig brænder for at øge forståelsen for FN og FN's afgørende arbejde.

Emner: Fred og konfliktløsning, Global Økonomi, Israel-Palæstina, Menneskerettigheder, Verdensmålene, FN reformer

Oplægsholdere: Birgitte Møller, Christian Balslev-Olesen, Erik Blas, Finn Reske-Nielsen, Frederik Harhoff, Jan Sand Sørensen, Jens Wandel, John Kierulf, Kurt Mosgaard, Ole Olsen, Peter Brückner, Torben Brylle, Torleif Jonasson, Tyge Lehmann, skoletjenesten

Oplægsholderne er ikke ansatte, og de skal derfor kontaktes i god tid.

>> Forespørg op et foredrag - og læs mere om de enkelte oplægsholdere her.

Foto: WFP

Få et foredrag om FN

Leder du efter et foredrag om FN, om fredsbevaring eller noget helt tredje, så har vi meget muligt foredragsholderen

To høringssvar